sandvikenbattlefield.se Homepage
Forum Home Forum Home > Datorspel > Games > World of Warcraft
  New Posts New Posts RSS Feed: Ny i sandviken.
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Ny i sandviken.

Post Reply Post Reply
Author
Newbie
Newbie

Online Status: Offline
Post Options Post Options   Quote lolkott Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Ny i sandviken.
    Posted: 2011-Juni-12 at 15:20
Hej!
Jag är en skåne påg som  har flyttat till Sandviken pga min sambo och söker nu lite vänner. Jag är snart 20 år och mina intressen är spel, film, sport och elektronik. skulle vara kul att känna någon man kan ta en öl med, bara hänga eller kanske gibba me.

jag skriver i wow topicen för att jag också letar efter en arena partner till ett 3v3 team. Jag och min polare från skåne kör 2v2 men vill köra seriöst 3v3. Frost mage, Holy eller Ret paladin och du då. Vi spelar på Zenedar som ally, men vi skulle kunna migga om det skulle behövas.
Back to Top
Spiff View Drop Down
Sandviken Battlefield Supreme Commander
Webmaster, Admin

Post Options Post Options   Quote Spiff Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 2011-Juni-12 at 17:01
Välkommen, men låt dig inte luras av namnet, de flesta av oss bor inte i Sandviken, det hela bara startade där.

Alltid trevligt med lite woware här, själv har jag en Ally Druid 83 och Rogue 85 samt en 85 Horde Mage och 85 Pally, samt ett helt gäng med 80 och 70+. Men tyvärr så spelar jag inte så mycket längre, det tar ju lite tid.
Spiff Häpnadsmannen

Back to Top
illern View Drop Down
CL i [SBF]

Post Options Post Options   Quote illern Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 2011-Juni-12 at 17:32
Välkommen till Sandviken.

Vi är iallfall några som verkligen bor här i stan.
Men vi räknas nog som gubbar i din ålder Wink
Själv är jag runt 38.
Cap en smula äldre
Sgt.Alexei är den enda ynglingen som bor i Sandviken.
Sen har vi Rego också. (har inte koll på åldern här men nån ungdom är han inte Tongue.

Tror inte jag glömt någon.

Någon Woware är jag inte utan här gäller BF och Cod.
Sen en o annan simulator.

The box:i7 950 @ 3.06GHz, Gigabyte GA-X58A-UD7, 12Gb ddr3-1600MHz, GF GTX 680, 2xIntel X25-m SSD
Back to Top
lolkott View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Quote lolkott Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 2011-Juni-12 at 17:51
Tack :)

åldern har väl ingen betydelse ;P Jag funderar på att skaffa BF3 när de kommer, eller cod. just nu har jag bara wow, cod world at war, l4d2, css, cs 1.6. men det blir väl till att skaffa de nya sen :)

Men är det några lan i sandviken? tror jag har hört något om det.

Back to Top
illern View Drop Down
CL i [SBF]

Post Options Post Options   Quote illern Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 2011-Juni-12 at 18:29
Det finns en grupp som kör LAN i söderskolans idrottshall när det är lov.
Sport o påsklov mm.

Vi brukar ha LAN 2ggr om året också men det har legat nere ett tag nu då det inte finns några spel som har lokala dedikerade servrar.
Vi kör våra LAN i Årsund(strax utanför Sandviken), Örebro eller Fagersta.
The box:i7 950 @ 3.06GHz, Gigabyte GA-X58A-UD7, 12Gb ddr3-1600MHz, GF GTX 680, 2xIntel X25-m SSD
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 9.70
Copyright ©2001-2011 Web Wiz

This page was generated in 1,016 seconds.