sandvikenbattlefield.se Homepage
Forum Home Forum Home > Datorspel > Games > World of Warcraft
  New Posts New Posts RSS Feed: Wow Undying!
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Topic ClosedWow Undying!

Post Reply Post Reply
Author
Sandviken Battlefield Veterans
Medlem i [SBF]

Online Status: Offline
Direct Link To This Post Topic: Wow Undying!
    Posted: 2009-Maj-07 at 02:05
Halloj Gammla krigsbröder! Wow nörden har hittat hit igen! Dock har man fastnat nån vecka i bf heroes. Men nu med Ulduar och allt så är man tillbaka. Den här veckan så är det dock ett brejk med guildträff i götet o lite sånt. Då tänkte vi att vi gör något annat. Achivments run föreslog någon. Usch är inte mycket för sånt men ja om vi satsar på undying då kan jag hänga på. Sagt och gjort drog ihop 10 riktigt bra spelare dock var vi nästan alla på våra alts. 6 st från vår guild och 4 svenskar från serverns topguilder. Vi lallade in där rensade tre wings utan minsta lilla problem och hela vägen fram till Loatheb. Då får vår dps warrior för sig att charga bossen när vi skulle ta en snabb ombuff paus. Hjärtat slutatde slå i 3 sekunder men tur var vår tank jäkligt snabb fram och tog av warriorn aggrot. Sen dog den fort och fint. Saphirion gick som en dans inga problem alls.

Oj framme vid kel och ingen har dött ännu. Nog första gången i Naxx historia jag blivit nervös. Men jag är ju huntard inga större problem att undvika och dö om jag sköter mitt. Vi spessar dock om en ele shammy till healer för att vara säkra. Så med 3 shammy healers drar vi igång. första fasen blir lite tajt då det inte var så många ranged kvar och hjälpa mig med skelett och häxor. men Gick fin fint. Isblock hit isblock dit röda ringar lit här och var inga prob. fram till adsen. Oj dags för mig att klanta mig totalt. tror att jag satt MD på offtanken men det hade jag glömt. så skjuter adsen till mig. Embarrassed panik feign death. Aj fan en stack iväg på main tank en på en healer. Phu att spelarna man har med är kanon killar. offtanken plockar upp dom snabbt och kitar iväg dom.

10% ele shammyn mana torsk 8% nydingade shammy healern mana torsk. ele shammyn får den smarta iden att han springer över till den andra healern som har en mana tide totem redo för att få lite mana 6% kvar. lagom när han kommer dit slänger totem då skriker shammyn i andra änden av rummet isblock 3% kvar på kel. fan ska vi tappa titeln nu.Confused båda healers tjurrusar genom bossen och slänger var sig en riptide på tredje healern som har under 1k liv kva när dom går in. bossen är på 2% healern kommer ur isblocket par skott till och Vår kär Kel faller död ner!

haha härlig känsla man fick där efter kan jag säga. Nu är det säkert många som redan har den där titeln. Men för mig och många andra i gruppen var det första försöket och endast 4 pers spelade på sina mains. Så själv känner man sig lite stolt nu. Big%20smile Synd att vi inte har 25 man som skulle klara av titeln i 25 mana skulle va kul och prova den å nu.

(Undying är ett achivment man kan få i raiden Naxxramas 10 mana. Då gäller det att döda alla 14 bossarna utan att någon spelare dör på någon av bossarna)

Edited by korpralmalaj - 2009-Maj-07 at 02:09
Back to Top
elkipelki View Drop Down
Whanabee
Whanabee
Medlem i [SBF]

Direct Link To This Post Posted: 2009-Maj-07 at 07:17
skrivet 02.09....WoooooooW jag brukar inte vara uppe kl 2 på natten och skriva romaner!
Back to Top
Jamman666 View Drop Down
Medlem i SBF

Direct Link To This Post Posted: 2009-Maj-07 at 08:23
Nice! Thumbs%20Up
Back to Top
korpralmalaj View Drop Down
Medlem i [SBF]

Direct Link To This Post Posted: 2009-Maj-07 at 10:52
Originally posted by elkipelki

skrivet 02.09....WoooooooW jag brukar inte vara uppe kl 2 på natten och skriva romaner!
Nä men du är inte jag heller!Wink
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 9.70
Copyright ©2001-2011 Web Wiz

This page was generated in 0,531 seconds.